School

Onze school is een kleine Protestants Christelijke dorpsschool van rond de 55 leerlingen. De meeste kinderen komen uit Uitwijk en Waardhuizen. Daarnaast zitten er ook kinderen uit de nabije omgeving bij ons op school. Op onze school werken 6 leerkrachten, 4 onderwijsassistenten, een intern begeleider, een locatieleider, een teamleider en 3 interieurverzorgsters.

Het onderwijs wordt gegeven in een ruim, rustig gelegen schoolgebouw. Rondom de school is volop ruimte om te spelen. Het achterplein biedt uitzicht op de weilanden en op dit plein kunnen de kinderen van de lagere groepen gebruik maken van een speelhuis, een zandbak en een grasveld. We hebben een dierenverblijf met kippen, konijnen en cavia’s. Het voorplein is afgeschermd van de openbare weg door een muurtje en een hek. Om het spelen op het voorplein wat aantrekkelijker te maken zijn losse spelattributen aangeschaft, die na gebruik weer in school gebracht worden. Ook de schooltuin van de kinderen is er te vinden.

Leerkrachten

Op deze pagina vindt u ons team.

Meer

Wat staat centraal binnen ons onderwijs?

Meer

'CBS de VerreKijker, een school waar iedereen zich van grote waarde weet'

Logo

Ook nieuwsgierig naar de betekenis van ons logo? Neem dan snel een kijkje op deze pagina.

Zorg

Extra zorg voor leerlingen bij ons op school.

Schoolondersteuningsprofiel

Op deze pagina kunt u ons schoolondersteuningsprofiel vinden.

Bestuur

Hier leest u meer over het bestuur van de Stroming, waar CBS De VerreKijker deel van uit maakt.

Stichting 'De Stroming'

Welke scholen vallen onder 'De Stroming'?

Brabants Veiligheidslabel

Hier leest u meer over ons Brabants Veiligheidslabel.

Meer

Op dit moment zijn er geen vacatures.