Aanmelden

U BENT MET UW KIND van harte welkom om zelf te zien en te ervaren hoe leuk het is op onze school.

We hebben hiervoor onze ‘kijk en ervaar’-morgen, de ‘Dribbel-In’.

Dit jaar staat deze gepland op dinsdag 16 januari 2024.  Uw zoon/dochter is welkom tussen om mee te spelen met de kleutergroep. Wilt u hiervan gebruik maken, laat het ons dan uiterlijk dinsdag 9 januari  a.s. weten.

We willen u daarnaast, als ouder, vragen een afspraak te maken voor een rondleiding. Wij leiden u graag rond, vertellen u over onze school en u kunt uw vragen stellen. Ook is er de mogelijkheid uw kind in te schrijven.

Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen (0183-441303) of via de mail (directie.deverrekijker@destroming.eu).

U bent van harte welkom!

Hier vindt u het inschrijfformulier